Tandsmycke

Som ni vet hade jag en blå liten sten på högra hörntanden i sådär 6 år och har verkligen saknat det så idag var jag inne på Catflash o satte på en ny. Vi får se hur den håller då det inte alls är samma som när jag gjorde det första gången. Hade egentligen tänkt gå till tandläkaren men vad jag fått höra har de enbart guldsmycken man kan sätta på o jag vill ju ha en sten. E lite skeptiskt till detta men vi får se.


Stenen är vit men skimmrar i alla möjliga färger. Men ser ni limmet utanför? Så såg det inte ut på den förra o den satt ju i 6 år. Som jag skrev så e jag väldigt skeptiskt men men får väl se. Kosta inte så myk. Bara 300 spänn så det får jag väl leva med om det nu ej skulle hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0