Tankar o funderingar

Sitter här mitt i natten o funderar på livet. Vad ska ske o hur ser mitt destiny ut?

Börjar tänka på allt möjligt o det som snurrar mest i min skalle (förutom alkholen då=P) är om det seriöst är något fel på mig?!

Varför kan jag inte ha det lika lätt som hon, eller hon? Varför ska jag alltid behöva gå igenom allt det jobbiga när så många andra har det så lätt??

usch blir ju sentimental av o sitta här o filosofera.

Men jag vill ju... sååååå gärna!!

Varför ska allt va så svårt???? O varför ska det ALLTID drabba mig?

peace out! nu går jag o lägger mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det nu Annika??

Du kan alltid prata med mig om du vill :)

puss på dig

tack för igår förresten!

2009-07-12 @ 11:05:32
URL: http://sofiespampe.blogspot.com
Postat av: ida

vad snackar du om=???

2009-07-12 @ 16:16:12
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0