tyyyyy

Haha har jag verkligen lagt ut den bilden på mig o Ida?? Det var det värsta jag sett men man ser ju ej det inne på cardan, men den bjuder jag på=P

Angående inlägget från toan så vettefan hur jag stavat men jag va lite packad=) Men helt ärligt, det låg vitt pulver överallt och vad kan det vara om inte kola? Stackars jävel som råkat tappa ut allt det fast ändå inte, lika gott åt dem. Hatar knarkare! Jag föreslog vi skulle smaka på det för o se vad det va men jag skojjade ju självklart. Fast både jag o Ida kom på att även om vi smakat på det hade vi ej vetat vad det va för vi hjar ju aldrig testat det så vet inte heller hur det smakar. haha.

Vi hade det skoj igår jag o min fru. Hon är lite gnällig som vanligt men jag har blivit van nu;) Tydligen blir man sån när man skaffar förhållande. Tråkigt men sant!

Vi snackade lite om att dra till sthlm en helg nu när vi har sem o jag hoppas verkligen vi gör det för jag vill så gärna göra något på min sem. Inte bara sitta här hemma o dega. Då hade jag fan likabra kunnat jobba.

Nu ska jag kolla på SYTYCD!

peace out!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0