jävla klantarsel

Ringde en snubbe från Lamaro gruppen och frågade massa konstiga frågor om vad jag hade hittat på o vad jag hade för nycklar in till min lgh o om jag va hemma. Blev helt förskräckt o tänkte vad har jag nu gjort. Borrade ju en massa igår så tänkte jag gjort något fel. Alla möjliga tankar gick genom min skalle. Glömt stänga spisen o ja han skrämde mig ordentligt.

Vi kom fram till sen att jag glömt mina nycklar i soprummet.

Det var en snäll tant som hittat dem o lämnat dem till fastighetsskötaren. SÅ JÄVLA TACKSAM du som  lämnade in dem. Ringde henne o tackade typ 1000 grr=P

 

Vad hade jag gjort om jag kommit hem utan nycklar. Fått ringa mamma o pappa som TUR har en extra nyckel. Men snacka om meck!

 

Jag e så jävla klantig!!!!!!!

 

0-369f3925d9953d2c9f2a691961ea49b8.png

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0