vad hände??

Sitter här som ett annat ensambarn o dricker vin. Känner mig som en äkta alkis. Mina vänner sviker mig, haha. Nä men Ella skulle ringa när hon kom hem från Råå men hon gick nog o decka för jag får ej tag i henne=( Andre den lille skitungen svarar ej på mitt sms, toooooosig;) Tydligen alldeles för upptagen med sitt Fifa spel o sin bib rose. Säckert deckad han osså=P

Väntat på Tess nu i hundra år men jag tror jag lyckats skynda på henne så hon o en kompis e nog snart här. Hehe jag har bra övertalningförmåga=P Idag har Tess varit lite som Alfons Åberg, jag ska bara. Jag ska bara åka ut i stugan, jag ska bara möta en vän, jag ska bara äta=P hehe. But I love her anyway.

Tisdagsklubben ikväll på cardan. Massa smått;) I like. Haha. Det som stör mig e ba att man ej kommer in på sitt vip kort. JAg bryr mig väl inte att jag får betala inträde men hoppas jag slipper kön för det pallar jag allvarligt inte.

Nu ska jag skynda på Tess ännu en gång=P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh störigt hade ingen aning om att dom va olika tjocka=(

Aja få se hur jag görVart köper du ditt hår ifrån om man får fråga???

2009-07-14 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0