vi måste...

4199b584cdf07c4c7314a33d4e804ccd.png

vi måste gå upp nu för jag ska gå naglar kl 11 men kenzo ba ligger kvar i sängen o gottar sig. Tom när jag säger det e mat ligger han kvar. Tröttare hund får man leta efter. När jag va liten o ville ha hund sa mina föräldrar till mig att du som e så morgontrött hur ska du orka gå ut med en hund kl 7 på morgonen varje dag. Då sa jag ju självklart att det inte hade varit några problem ba jag fick en hund. Jag fick aldrig en hund men vet nu idag vilket argument som inte funkar för min kenzo sover oftast längre än vad jag gör. Får bära han till matskålen. Så det där med att hundar vaknar kl 7 på morgonen o vill ut e bara en myt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0