whats wrong wiv me?

Igår hade jag bölkalas deluxe. Grät mig igenom i stort sett hela So u think u can dance. O det blev inte bättre av att helt fel person fick åka hem. Då grät jag lite mer.

Åhh jag vill ju disskutera programmet o danserna här men ska ej förstöra för er som följer det i svensk takt så håller snattran och säger bara att vänta ni bara, vänta ni bara. Ni kommer böla lika myk som mig, speciellt till den ena rutinen. Gripande och så vackert!

Sitter nu o tittar på barnkanalen, haha, min minsta kusin gick precis o har ej orkat byta kanal. Måste säga att det fanns mycket bättre barnprogram när jag va liten. Tycker bara det e dåligt tecknat o skit barnprogram nu. Det lilla jag sett iallafall.

MEN ett barnprogram jag aldrig förstått mig på är "ika i rutan". Kommer ni ihåg det? Hon den konstiga typen som pratade weird o hade ett skelett som polare? Jag tyckte det va läskigt när jag va liten o kan fortfarande inte förstå hur de kunde sända ett sådant barnprogram.





Kommentarer
Postat av: Anonym

i LOVE ica.. :) Världsklass!

2009-07-27 @ 21:19:13
Postat av: Anna-Viktoria

Ååh.. jag ÄLSKADE ika i rutan!! en av mina favoriter när jag var liten =)

2009-07-27 @ 23:55:30
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Mickis

Jag tycker fortfarande att hon är obehaglig, haha, så jag håller med dig!!

2009-07-28 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0