Bröllop!

Helgen har det varit FULLT upp. Har 1 miljon bilder från bröllopet i lördes mellan Nina o Havi men tyvärr blev de flesta suddiga=( Måste vara något fel på min kamera. Ska snotta Rebeccas bilder nån dag för jag vet hon har supermånga bra kort.

Ska inte skriva så mycket utan låter bilderna tala.

Börjar med min outfit. Lånat Idas superfina klänning.


Där ser ni mer hela klänningen


Frida i kyrkan


Havi står o väntar


Tärnorna


Nina med sin pappa


Så fiiina




Tärnorna utanför kyrkan


Riskastning på brudparet


Fina Nina


Ninas familj


Ida o hennes Olof


FINA e dem


Jag o Coolof


Ida, Olof o Rebecca


Louise, Carl o Frida


Brudgummen


Förrätt. sååå god!


Brudparet håller tal


Varmrätten


jag, Ida, Olof o Rebecca


Louise o Frida


Bästisar!!


Frida o Nina


Rebecca höll tal, då kom tårarna


Ida kunde inte iheller hålla tillbaka tårarna, vem kunde?=P


Nina fick en fin bok från möhippan


Dags o dansa bröllopsvals




Senare på kvällen bytte Nina om till en Thailändsk klänning


Söta lilla förvirrade Nina=P


Bröllopstårtan


Matar varandra




Fina bästis


Dansa hela natten=P


Frida, jag o Ida


Olof o Carl


Juggedans=P


Rebecca med röda ögon! hehe evil woman!


Finaste bilden på hela kvällen=P


Vi hittade rosor som vi satte i håret=P


Frida


Tappade du nått Ida?? Haha


Fina ida med blomma i håret


Louise o frida


Ida o Jörgen


Jörgen o hans fru bjuder på sig själva=P


Brudgummen


Hade en suuuuuupertrevlig kväll!!!

Har även några filmer som jag lägger upp senare idag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Roliga och fina bilder! :D Irriterande att man inte kunde uppleva det själv, men ja tur det finns kamera som sagt :) Hoppas allt är toppen med dig Annika! :)

2009-06-29 @ 14:25:40
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0