Bromance

Satt o tittade lite på nätet när jag hittade en länk till Mtvs serie Bromance med Brody från The hills. Har kollat första avsnittet o fick mig några skrattanfall. Haha, vem letar efter en polare på tv lixom. Som om de inte bara vill vara vän med han för han har pengar, fame o brudar. Fattar inte lilla Brody att han bara blir utnyttjad. Ska iallafall kolla klart på resten av avsnitten men det får bli när jag kommer hem från Kreta. Har massa o göra här på jobb tills Joanna kommer imorrn.








Kommentarer
Postat av: Tessan

Heej! du fick mina bilder på mailen va ? :)

2009-06-03 @ 18:23:14
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ahhh, okejs, nej inte sett.. Hehe lugnan.. Trevlig resa för tusan och drick en grogg eller två för mig på playan =)

2009-06-03 @ 20:14:02
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh my gooooooood, vilket äckligt slisk i speedos i bakgrunden, hahahahahahahaha =)

2009-06-04 @ 07:52:11
Postat av: amanda

vart kollar man dem nya the hills avsnitten?

2009-06-04 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0