dålig stil

Idag är det sista dagen för att anmäla sig o betala till vår fest men tror ni folk bryr sig?? De säger de vill komma men nu när vi verkligen behöver få in pengarna för att kunna beställa mat o buss så är det helt tyst! Alla tjatar alltid om att det aldrig händer något skoj så när man verkligen tar tag i det o gör en stor fest som skulle kunna bli hur bra som helst då e folk lata o skiter i det. Jag blir så förbannad men men, nu vet man ju vilka ens riktiga vänner är.

Ok, vi blir ej så många men hoppas vi kommer ha sjukt skoj ändå. Man gör det vad det blir till. Haha fick en rättelse av Erika att så heter det visst inte=P haha har alltid problem med just den meningen, kan aldrig komma på vad det heter. men här är det rätta... de blir vad man gör det till..



Ni som fortfarande vill komma kan väl höra av er till mig eller Ida!!!!!! Vi måste ha in betalningen innan den veckans slut!!!! Sen e det för sent!!! O skyll er själva som missar denna festen!!!!

Kommentarer
Postat av: ella

Jag kan tyvärr inte, jag jobbar :(

2009-06-30 @ 12:22:09
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: natalie:)

hello :) måste få veta, hur funkade babyliss i curlen? är sjukt sugen på att handla en själv då de inte blir så lyckade lockar med min plattång :P

2009-06-30 @ 12:37:28
Postat av: erika

... awe... söte... man gör va de blir till.. hhaha... de blir vad man göra de till heter de ju.. hahahah så söt!!

2009-06-30 @ 14:10:19
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0