Erikas naglar

Igår tog jag mig an Erikas naglar. Ja ni vet "millimeterskvinnan" som är så petig så man kan inte göra annat än att skratta åt henne. Hon varnade mig och jag har ju sagt det är ok och ska jag va ärlig så tycker jag det e ganska gulligt att hon vill ha allt så perfekt. Sen blir det ju även ett bra tillfälle att få prata och träffa lilla snuttan så egentligen gör det ingenting att det tar sådär 3 timmar att fixa hennes naglar. Bara roligt att reta henne lite=)

Igår fick hon tom hjälpa till lite själv o putta på stenarna så hon fick dem exakt som hon ville=)

Men visst blev de coola?!!!!? Väldigt myk party!









Kommentarer
Postat av: ella

aa okej :) För jag behöver nog snart ta ut och göra nytt, kvaliten på det håret jag fick denna gången sög nämligen, är jätte lockigt efter varje dusch och e supersuper slitet, vilket det blev redan efter ett par veckor. Man vet ju liksom aldrig riktigt vad man får för hår, alltid olika kvalitet. och eftersom jag har helt rakt hår i mig själv blir det ju fel att det blir lockigt varje gång så jag måste platta vilket sliter ännu mer :/ Därför är jag inte direkt sugen på att lägga upp 5000 kr på att göra om de liksom :p



men nästa gång kan jag kanske prva att göra det hs dig istället? :) Hur gör du då, ska jag kmma hem till dig och prova ut färg och sådär?



Jag får nog vänta någn månad till innan jag byter men lika bra att kolla upp det i förväg :D

2009-06-23 @ 12:11:46
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Anonym

Okej men då vill jag boka en tid :) Kan du på fredag?

2009-06-23 @ 15:31:50
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/
Postat av: Anna Panna

Hahahahaha... millimeterskvinnan =) min stumpelumpa jueeeeeeeeee... lider me dig Annika =)

2009-06-23 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0