Håla

Hade inga kunder mellan 15-17 så jag koppla om telefonen och gick ner på Gröningen. Gick med Kenzo ända bort till Fria bad o sen tillbaka. Träffade min faster Eva o min minsta kusin Maja så satte mig hos dem ett tag. Träffad dem igår osså o då fick jag frukost av Eva o likadant idag så fick jag mat av Eva. Så gott=) Jag skämtade med henne o frågade om hon inte skulle vara nere på gröningen hela sommaren så jag kunde gå ner o få frukost=)

Kenzo va så varm s¨han la sig under solstolen. Lilla bebisen!




Min kusin Maja


Synd o säga att det är FULLLLT med folk på gröningen!!! En annan jobbar ju.. ROLIGT, NOT!!


En varm Kenzo


Jag o min bebis!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ente ensam om att jobba :S de suger ganska mycke nrä de är sånyhärt väder!

2009-06-30 @ 22:02:49
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0