Idas hår!

Igår gjorde jag hårförlängning på min vän Ida. Hon slutade ej jobb förrän 20 o sen käkade vi pizza så vi började nog inte förrän 21 tiden.

Då Ida har väldigt fint o tunnt hår delar vi alla slingor på mitten vilket innebär dubbelt jobb.

Jag va ganska seg o jobbade väl inte direkt intensivt. Va ju tvungen att dricka lite coca cola o smsa imellan=) Sen snackades det ju en hel del. Då jag o Ida knappt ses längre så har man massa o prata om o då tappar man ibland koncentrationen och ens arbete går långsammare.

Tror inte de (Ida o Coolof) gick förrän 1 på natten så man kan verkligen säga jag arbetet HELA dagen! Men vad gör man inte för sina vänner? Hon ville ju vara fin till bröllopet i långt hår=)

Vi glömde såklart att ta en före bild men Ida kom på hon hade en bild från sidan så ni får nöja er med den.
Det är kortare i nacken.


Direkt efter vi satt i håret såg det ut såhär:


Det var ju lite väl långt så jag hade bokat en klipptid till henne hos Pernilla. Ida skickade en bild idag som inte var så jättebra men tills hon skickar en ny får ni nöja er med denna.


Kommentarer
Postat av: donika

hennes hår var ju så sjukt fint innan, varför göra löshår då? men löshået blev ju bra.



fortsätt blogga, gillar den mkt !

2009-06-25 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0