inget o göra..

..då passar det ju utmärkt in med en lista=P

Snodde den hos Anna-Viktoria som befinner sig på Öland denna sommaren. Inte alls avis. men jag ska ju själv dit torsd-sönd sista helgen i juli=)

Favorittidning:

Läser ej tidningar, ba de skvallerblaskerna vi har på jobb isåfall=P

Bästa saken som hände i sommar:
Sommaren har ju inte ens börjat!! Återkommer med det svaret i september månad.

Favoritplagg i garderoben just nu:
oj va svårt, hmm måste vara alla mina sommarklänningar jag ska använda nu när solen tittat fram.

Längd:
170 cm

Byter gärna garderob med:
Ida, haha hon får så myk nytt nu från sin man så man blir ju inte liiite avis=P hehe
vill osså ha en kille som ger mig kläder;)

Vanligaste färgen på mina kläder:
Nu till sommaren har har jag massa olika färger. Turkos, rosa o gul är några favoriter.

Jeans eller mjukisar:
Är jag hemma så självklart mjukisar men annars går jag ju oftast i jeans

Mig själv med tre ord:
Snäll, öppen o rolig.

Jag tränar:
Räknas promenaderna upp till viskan men Kenzo?=P

Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt men många tror jag e vänsterhänt då jag har klockan på höger.

Humör just nu:
Lite ledsen, jag jobbar ju när solen strålar utanför. Vill bara skita i detta, stänga ner kliniken o dra ner till beachen.

Kläder just nu:
En svart klänning o gladiatorsandaler

Vad sa du senast:
"tack" till postgubben som kom in=P

Hur många kuddar sover du med:
Har 3 kuddar i sängen men sover inte på nån! Haha jag sover som ett freak!

Morgon- eller nattmänniska:
Nattuggla

Sparare eller slösare:
Måste säga jag blivit väldigt myk bättre på att spara men så fort jag får pengar i händerna så bränner det! haha

Bästa film:
Oj, kan ej bestämma mig

Har du några homosexuella/bisexuella vänner:
Jadå!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja klart man kan vara. Har man en gång blivit bedragen vill man aldrig att någon annan ska få känna den smärtan o bli så fruktanvärt sårad man blir.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
1 eller 2 kanske men ingen familjen tyson här.

Bio eller promenad:
Måste nog säga promenad. Om det inte e svinkallt ute så man fryser röven av sig.

Är du kittlig:
Njae inte direkt.

Snarkar du?
Haha nä inte vad jag vet iallafall. Ingen som sagt något så det tror jag inte.

Stjärntecken?
Tvilling. Jag har 2 personligheter=P

Rädd för insekter?
Tycker det är det åäckligaste som finns, kryper i hela kroppen på mig när jag tänker på det.

Äckligaste insekten:
Spindlar no doubt about it.

Det här är jag bra på:
Allt som har med skönhet o göra=P
Bra på att vara en bra vän osså, hoppas jag?;)

Bästa bok?
Läser inte böcker tyvärr

Vad vill du jobba som?
Som makeupartist! O jag SKA göra det i framtiden.

Chips, morötter eller godis?
Massa godis

Pizza eller hamburgare?
Donken 4life

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har redan tatuerat mig ett anatl ggr o likadant med piercing o än e jag ej klar. Har massa tankar o ideer=P

Stökigt eller välstädat? (ditt rum):
Vem vill ej ha det städat men jag är inte så bra på det där med ordning. Jag har inte tid o städa, jobbar för myk.

Gungar du på stolen?
Aldrig, fick man lära sig iskolan att ej göra;)


Vilken hand håller du gaffeln i?
Vänster om jag inte äter endast med gaffel då har jag den i höger

Gillar du att sjunga?
Älskar att sjunga men tyvärr sviker rösten mig efter några toner. haha. Jävla student! Pajjade ju mina stmmband när jag tog studenten. Fått operera dem men det hjälpte ju inte direkt länge=(

Använder du knark? 
Aldrig testat o kommer aldrig testa!

Kaffe, te eller inget? 
Te tack

    Har du en besatthet?
   Det har väl alla??




Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Meh - lätt att vi ska shejka på strand du och jag när du är här!!! Jeahj ^^

2009-06-25 @ 14:42:49
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0