Kreta i bilder

Här är lite bilder från veckan på Kreta.
(Alla bilder är klickbara)


Första kvällen åkte vi in till Plantania o träffade Emmely o Sara. Mycket trevligt o goda drinkar drack vi=P



Vi var på stranden ungefär 3 dagar av 7. Jättefin strand men liiite väl långgrundt o kallt som sören i vattnet. Man kunde dock ligga vid strandkanten där det endast var vatten till vaderna o plaska för där blev vattnet ganska varmt.


Annars badade vi i poolen på hotellet. Det var så varmt o fläktade inte ett dugg så jag köpte en luftmadrass o där låg jag resten av veckan. Konstigt man inte e ett dugg brun på ryggen=)


En dag hyrde vi en trampebåt o gav oss ut på havet för att stekas lite=) Kolla så fint vattnet är



På kvällarna va vi ute o åt en massa gott=) En grej vi åt som faktiskt va riktigt gott var friterade Zukini. Här här även bilder på alla utstyrslar jag hade på mig under veckan.



När vi kom hem satt vi på balkongen o drack lite brezeers o spelade kort o yatzy. En av gångerna som ni ser knäckte jag o fick hur myk poäng som helst!


Vi drog in till Chania för att shoppa en kväll. Jättefin hamnstad med mycket hålligång. Åt på en jättemysig restaurang o
beställde in världens största glass. Tur vi bara tog en=)

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder ! :)



vill också resa. sola & bada och bara finnas!

2009-06-15 @ 22:40:47
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0