Kreta

Allt är packat o hunden lämnad, frågan är om det ens e lönt att gå o lägga sig. Kl 7 lyfter planet imorgon bitti vilket betyder att vi behöver gå upp kl 3- halv 4 för att köra till sturup där vi ska va vid 5 för att checka in. Klockan är nu 12 o jag lär ej somna förrän innan 1. Blir man inte mer tröttare att ba sova 2 timmar än att ej sova alls. Hmm vet ej hur jag ska göra. Lär ju ej sova speciellt myk på planet då det endast är 3 ½ timme ner.

Tänk imorrn vid 14tiden ligger jag vid poolen o njuter av en god drink o försöker sola de sista soltimmarna=)
Längtar!!!

Hörs vi inte undertiden jag e i Kreta så hörs vi om en vecka=)




Ida: Love u gumms.. behöver inte oroa dig I`ll be back sooon! =P Så håll i hatten för helgen efter jag kommer hem för då ska vi ut o dansa..eller det e midsommar för fanken. Vad händer då egentligen? Jaja..hör av mig under veckan! PUSS PUSS..hälsa coooolof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0