kreta.........

Sänder en...

7ff5f2a9776c2b146cb8ec121d98ef4f.png

Kolla varifrån!

kreta.........

Sänder en solig hälsning till alla mina läsare från mig härifrån kreta. Super varmt e här o jag har bränt mig på fötterna. Haha Aldrig gjort innan så inte smörjt mig där men hoppas det går över fort. Ligger med min klänning över fötterna så det ej blir värre. 

Här e skit dyrt så man kan inte direkt handla något. Maten o allt kostar ungefär som i sverige. Tom en 1 1/2 l cola kostar runt 20 spänn så man får hålla i pengarna. 

Får skriva mer när jag kommer hem. Hur e vädret i sverige egentligen?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Underbart! Ha det så mysigt...



Kram Ingela



Ps.. Hälsa Jonas

2009-06-06 @ 16:46:31
Postat av: Steffi B

Åååh, va avundsjuk man blir! Jag vill oxå ligga och sola och bada och dricka drinkar hela dagarna ;) Jag vill fixa mina naglar nästa vecka, nått du känner dej manad att göra? ;) Ha det underbart! Kram

2009-06-08 @ 11:17:57
URL: http://riffochruff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0