löshår så man storknar=P

Har sååååå många hårförlängningar att sätta i nu framöver så vet ej hur jag ska hinna=) Det är ju dels för att håret e så sjukt billigt nu att folk som kanske inte känt de haft råd innan har råd nu. Sen kanske lite för att jag faktikst e bra på det jag gör;) nä ska sluta o skryta o visa bilder på 2 förlängningar jag gjort i helgen.


Sofie innan:



Sofie efter ( 125 slingor, 50 cm):




Amanda före (hade redan benat upp håret när jag kom på att jag skulle ta bild så det fick bli såhär:



Amanda efter (100 slingor, 50 cm):


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!!

Jättefint :)) vad kostar det att sätta i löshår hos dig? :)

Puss

2009-06-23 @ 10:33:55
URL: http://poohgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0