Möhippa

Efter allt stress kom jag till Nina o de skulle precis sätta sig o käka så jag kom i lagom tid.



Vi blev lite stressade under maten då en del av oss skulle iväg till konserthusen för o se en stand up komiker. Fy fan va jag skrattade. Han va riktigt bra o det blev speciellt då han hade fått reda på att Nina va på möhippa så han pratade lite med henne o skämtade om hennes pappa. Haha. Jag e ju ganska lost i en brörost så jag hade ju ingen aning om vem denna killen va men tydligen har han varit en del på tv så jag borde ha vetat vem han va. Shan da man heter han.




Suttit o kollat en massa med han på youtube nu. Hittade inget från den showen vi var på men massa annat jag suttit o asgarvat åt nu i en timmes tid. Här e en rolig grej tydligen de flesta har sett o hört från honom.





Sen drog vi hem till Nina igen o käkade efterätt, supergott där de gjort olika frukter som banan,kiwi o jorgubbar i ugnen med massa choklad på. Till det serverades glass. Massssssa gott!

Då Ninas sambo skulle komma hem fick vi alla gå hem till mig. Blev lite festande o sen vid 1 tiden drog vi till Cardan. Jag o Ida va även en runda på tempel men det va sådär ute. Tror dock mest det var min o Idas inställning som va kass. Skärpning på oss=) Vi drog hem vid 3 tiden.

Här är hela gänget


Jag försöker på mig nån indiskt dans=P


Ninas syrra fixade Maddes hår. Så JÄVLA SNYGGT!!!!!


Jag o Ida åkte i bakluckan på taxin ner till stan


Min fina Ida i röven på taxin;)


Jag filmade Nina o fick ej lägga ut den på bloggen men haha klart jag gör=P
Söta Nina med hennes prinsesskrona=)

Kommentarer
Postat av: Thai

haha med guud att höra sig själv på film, fast va inte så farligt ändå :P

2009-06-01 @ 21:45:45
Postat av: ida

haha vad härliga bilder :)

2009-06-02 @ 19:43:56
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: ida



hahaha hahaha kolla klippet först nu





-vet du var det värsta är... haha !





Roooligt :)

2009-06-02 @ 23:28:00
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0