New one

1. Hur gammal är du om fem år? 30! Fiii fan vilken ångest!
2. Vem var den sista du träffade? Niklas, min chef som sitter i rummet  brevid
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? Austin Powers goldmember som gick på tv i söndes. Hade på den i bakgrunden.
5. Vem ringde du senast? Mitt ex, han skulle komma ner o hälsa på Kenzo.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "du glömmer inte att du har k kl 11" -till min chef
7. Vad är dagens planer? Jobba till 19 sen hem o göra naglar, som vanligt. Får nog mitt löshår idag så ska kanske ge mig på att sätta i lite va det=P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms men ska det gå fort ringer jag gärna.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta o kärare än nånsin. Så söta mina föräldrar.
10. När såg du senast din mamma? Igår när jag fixade hennes naglar.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? halv 9 men gick inte upp förrän 7 minuter över 9=P Stress
13. Har du någon gång hittat en katt? Ingen jag behållt iallafall
14. Vilken är din favoritplats? Sängen!
15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I sthlm eller utomlands
17. Vad skrämde dig som barn? ALLT!!! Va tom rädd för gräs för fan..hahha
18. Vem fick dig att skratta senast? Blondy
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej jag e nog på gränsen. Hade faktiskt en lpskiva med carola men det var mer mamma som spelade lp skivor.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 för tillfället
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ehh har inte alla det?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Shoes
26. Är du social? Ja det kan man lugnt säga:)
27. Vilken är din favoritglass? Blåbär i kulglass eller piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoooppa alaine
29. Tycker du om kinamat? Jadå gottit
30. Tycker du om kaffe? Nix, kan dricka kaffelatte med vaniljsyrup=)
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på vänster men beror nog på vilken säng jag ligger i.
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? Bästa som finns ju
35. Är du en beroendemänniska? Njae både och tror jag.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja en hel drös faktiskt. Känner även 2 andra med samma 4 sista siffror som mig. Weird va
37. Vill du ha barn? Ja men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o liiite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?nej, peppar peppar
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet e ju mysigt men ska man ligga o guppa på en luftmadrass e poolen bättre. Måste man inte hålla koll på var man befinner sig. Lite jobbigt o somna på en luftmadrass i havet. Haha vaknar man o vet inte var man e.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj Oj Svårt. Inget så direk speciellt utan jämnt på allt tror jag.
42. Äger du dyra smycken? Ja på senaste har man en hel del värdefulla smycken från TiSento o Guess. O jag ÄLSKAR dem
43. Har du någon gång testat narkotika? Förutom alkohol o cigg, NEVER!!!!!!!!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En salt pinne i gårkväll. Kanske dags att äta lite frulle=/
45. Vem är den roligaste människan du känner? Blondy, skrattar alltid med henne.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så många ärr, det senaste är ju ärret under näsan. Ser ut att läka fint=)
47. Vad har du för ringsignal? Janet - Heartache on the dancefloor
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog på vinden
49. Flirtar du mycket? Flirta e mitt förnamn
50. Vart togs din profilbild för din blogg? den stora bilden är tagen av en fotograf som satte upp en ministudio i mitt vardagsrum=) Småbilderna är på kenzo som e tagen på mitt ex familjs årliga kräftskiva, på mig o Ida tagen på Laroy i sthlm o på mig från en studio som låg på tågaborg.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte ännu, konstigt tycker nog de flesta! haha kör som en idiot
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser ej böcker men håller faktiskt på att läsa en bok om klickerträning som jag måste läsa för min hundkurs med Kenzo. Sådär rolig faktiskt=/
54. Läser du dagstidningen? Får Hd i brevlådan varje dag men aldrig läst en sida ens. Haha..hinner ej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä ba skit ju
56. Dansar du i bilen? När ingen ser mig..haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol på radion just nu tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? att en kund här på jobb behövde ett schampoo=)
59. När var du i kyrkan senast? Olas minnesstund=(
60. Vilka personer utmanar du? ALLA som har en blogg o pallar ta sig igenom dessa 60 frågorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0