for old friendship sake

Pratade med en gammal polare från Gran Canaria tiden och han berättade om deras fantastiska erbjudande de har på sin hemsida så jag tänkte nu göra lite reklam för dem;)

Jag pratar såklart om bartender utbildningen nere på gc.

Känner många som gått den och de säger att de haft "the time of their lifes". Jag vet ju själv hur det är att vara där nere o jobba och det är verkligen det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Man lär känna så mycket roligt folk och får en gemenskap man aldrig kommer glömma.

Ångrar lite att jag inte gick bartenderkursen när jag ändå va där nere, hade varit roligt o ha även om jag kan en hel del då jag jobbat i bar både på Gran Canaria och i England.  Hade ju även min egna lilla bartenderlärare i min "bror" Ted som jag bodde med i England. Han berätta och lärde mig jättemyk om sprit och drinkar. Han hade även en lärobok jag pluggade i. Väldigt intressant faktiskt.

Iallafall så har nu utbildningen gcbar.se med min kompis Alexis o den gamle räven Niklas i spetsen ett supererbjudande ni ej kan missa.

Tycker ni alla ska gå in på deras hemsida o titta närmre. Om ni bestämmer er för att gå en bartender utbildning så lovar jag er att ni ej kommer bli besvikna eller ångra er.

GCBAR.SE


Jag o Alexis.
Ja jag vet att jag va sådär 10 kg tyngre men jag hade skoj iallafall=P hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vägde du då?

2009-06-30 @ 00:11:44
Postat av: annika

anonym: för myk!!!!!haha spriten sätter sina spår..haha

2009-06-30 @ 10:32:47
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0