Poison

Igår gjorde jag de giftigaste naglarna jag nånsin gjort. De va så coola så jag va nästan där med filen på mina egna naglar för att ha det glittret istället för det jag gjorde för en vecka sen. Jag hejdade mig dock då jag verkligen inte hade tid med det, va ju tvungen att packa.


De lööös så jävla coolt inne i uvlampan!!!



Utan blixt



Med blixt.



Svårt o ta bild på glitter men i verkligheten ser det ut som nånting imellan de bilderna.

Va det inte typ de coolaste naglarna ni sett??

Kommentarer
Postat av: Mia

Skit snygga Annika, du är ju skit duktig!! =)

2009-06-03 @ 11:22:42
Postat av: Emma

Riktigt fina!! Var det nått utav de glitterna som jag köpte hem till dig?? PÖSS

2009-06-03 @ 13:32:43
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0