Presenter

Några av mina FINA presenter jag fått


Söta Jossan kom med röd skumpa


Superfina halsbandet jag fick av de flesta av mina tjejer. Blondy,Titty, Tanja, Sofie, Sara o Linda
Det är ju ett FINT TiSento smycke o jag ÄLSKAR deras smycken. Blev superglad!!!!!!!!!


Fick dessa highheelsen av MIN Ida. Så jävla snygga o sköna e de!


Sofie o Sara kom med ett par sexiga string. Vem annars än från Sofie=) haha


Av Emma fick jag massa rosa=)


Mamma hade målat tavlor till mig. ÄLSKAR DEEEEEEM!!! Hon e så duktig min lilla mamma


Fick en dvd att brossan, Vänner e ju lätt den bästa serie som NÅNSIN funnits.


Av farmor o farfar fick jag pengar men även dessa supersnygga smyckena. Det är smycken som jag nu ärver som min farmor ärvt. Säkert 60 år gammla smycken men jag tycker de e skithäftiga o kommer absolut att använda dem. Det är minnen o kommer alltid finnas hos mig tills jag själv kanske ger bort dem till mina barnbarn. Farmor hade varit o värderat smyckena o de e värda en hel del så man får va försiktig om man ska ha på sig dem ute. Hade blivit  helt förkrossad om jag tappat det. Min farmor  e så gullig o va så rädd att jag ej skulle tycka om dem då de är så gamla o hon sa flera ggr innan jag öppnade paketen att tänk nu på att det är ett minne o något du ska spara o kanske du ej gillar det. Helt fel, jag gillar det som fan o det var en känslig stund där. 


Shit va blek man är o håriga armar. Usch! Titta på smycket istället ok?=) Visst va det coolt!!


Av min faster o farbror fick jag en dammsugare. Något jag önskat mig då min sjunger på
sin sista vers. Fick en cool röd!!!!


Fick även en FIN matta från pappas jobb. Har ju alltid fått mattor gratis av pappa men då har
jag fått såna billiga mattor på rulle. Har påpeka några ggr att jag skulle vilja ha en sån matta
som mamma o pappa har men de har bara sagt att de e för dyra men nu fick jag äntligen en!
Så gudnåde den hunden som pissar eller skiter på denna mattan=) Haha
Kenzo har ju kissat ett antal ggr på min gamla matta o Lindas Jupiter sket på min matta en gång.=)
haha!! Här e den ihoprullad så man ser ju inte!


Öppnade den lite så ni får se hur den ser ut. Fin va?=)


Kommentarer
Postat av: Erika

Smyckena från din farmor va skitsnygga!!!

2009-06-01 @ 16:03:24
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0