R.I.P King of Pop

Jag har svårt att förstå det och fick en chock när jag såg artikeln på Aftonbladet. Michael Jackson is dead. Att han ej mått bra på senaste har vi ju alla förstått men trodde inte han skulle dö så ung. Endast 50 år gammal. May him Rest In Peace.

en av de finaste låtarna han gjort enligt mig.



Vi kan säga vad vi vill om M.J som person men vi kommer nog ALDRIG glömma alla hans låtar genom åren. Thriller, black or white, beat it o alla sånger man alltid kommer tycka e sjukt bra låtar. Eller jag tycker det iallafall. Hade kunnat lägga upp hur många youtube klipp som helst men nöjde mig med den låten som berör mig mest.

eller ok en till då. Sjukt bra lugn låt. MEN kolla in tjejen han släpper upp på scen. Hon e ju helt till sig. Så myk kan man ej älska en artist. Haha.





Hans bästa skiva EVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0