Sjung om studentens lyckliga dar..

I fredes var det ju student o jag tyckte sååååå synd om alla studenter som skulle springa ut i det jävla SKITVÄDRET! Men de va säkert lyckliga ändå=)

Jag va på 3 skivor. Började hos Ekis där vi fick supergod mat blandannat en hemmagjord potatissallad som va helt underbar=)



Sen drog vi vidare till Mia där vi bjöds på libanesisk mat. Det va riktigt gott o spännande. Mia fick en jättegullig "film" av sin killkompis som vi alla tittade på. Han hade satt ihop lite filmklipp o bilder på Mia o man blev ordentligt rörd! Vilket minne!


Sista skivan var hos min kusin Jennifer i Norra hamnen. Serverades även mat där o man va ju proppmätt men allt går ner när det e så gooood mat=P Lax o nyptatis med olika såser va det där.


Mina älskade farmor o farfar!


Mammsi fickosså va med på ett hörn


Malin snodde Jennifers studentmössa, bara för att få känna känslan
av att få ha en sån på sig. Haha. Hon tog ju aldrig studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0