Skit bil

Jag tror det ligger en förbannelse över Mcdonalds på stattena. Det är 3e gången min bil går sönder i mcdriven.

Första gången har jag ju berättat om när batteriet dog och vi stod där på parkeringen och visste inte vad vi skulle göra. Fick rulla bilen till pappas jobb så fick han fixa med den dagen efter.

Andra gången var när vi va påväg hem från hundpsykologen i Tomelilla. Åkte inom donken på vägen hem och när vi ska få våran mat börjar bilen blinka och det lös "STOP" i displayen. Det visade sig att jag inte hade nån kylarvätska.

Tredje gången var igår när jag Ida åkte hem från Väla. Står o väntar på maten när jag får syn på att mätaren är på högsta. Jag vet att det ej är bra men tänkte att jag kunde köra hem o fylla på med vatten när bilen svalnat men ikke. 2 min efter jag fick syn på mätaren började det lysa så det var bara att köra in till macken och fråga efter hjälp. En jättesnäll man hjälpte mig men sa att han tyckte jag skulle lämna in den så man fick kolla över kylaren.

Ola som e en av mina chefer här på kliniken ska kolla över den så hoppas inte det är nått stort fel på den. Har jag fanken inte pengar till just nu=(

Peugeot = SKIT!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej :) men spelar det någon roll vilket skick ens egna fransar är eller blir det bra oavsett? för mina fransar är olika långa och allmänt slitna:P

2009-06-22 @ 21:19:36
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/
Postat av: Tessan

Läcker den ut vatten ? Eller är det någon fläkt ? Hojta till om du behöver delar, gubben min jobbar ju på skroten, kan kolla billiga delar till dig isf.. Bara säg till så snackar jag med honom =)

2009-06-22 @ 21:25:39
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: ella

haj :) Ja precis, den färgen du har nu e perfekt, snygg blond färg!

Jadu, jag blev kär och sambo ;) så det har inte blivit mycket till utgångar och sen har jag jobbat massa massa, men va ute dagen före midsommar och tappade det helt haha,



Förresten, hur mycket tar du för hårförlängning? :)



pusskram

2009-06-23 @ 08:08:29
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Emma

Kanske nån som försöker säga till dig att du äter på tok för mycket McDonlalds ;)

2009-06-23 @ 14:51:58
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0