Titta!

Jag fick ett  2 paket på posten idag!! Eller ett paket va till mig och det andra var till Kenzo=)

Beställde den här nya lock/platttången you curl i söndes o den kom idag. Snabba puckar, det gillar vi=P





Ska testa den någon dag. Återkommer med ett betyg.

I Kenzans paket fanns det en kylduk jag beställt i kamoflagetyg. Tänkte nu till sommaren så han ej blir så varm. Man doppar den i vatten och i filten finns det små kristaller som tar åt sig vattnet och gör att den blir kall i 2 dagar. Utan o vara blöt då asså. Kan va skönt att ha med så han kan ligga på om han är med någonstans. Han blir ju så fruktansvärt varm på sommaren den lille krabaten. Hade även beställt en liten belöningspåse som jag kan ha hans godisar i.


Kommentarer
Postat av: lisa

hade du inte kunnat lägga ut en bild hur det blev och bety och var du köpte den? Jag har funderat på att köpa en sån men vet ju ikke om den är bra :D



2009-06-28 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0