toenails

Jag HATAR fötter!!! Men kände att jag ville ha lite sommarfina tånaglar nu när jag drar så jag gjorde en fransk manikyr med en tjock rosa/lila glitterrand på stortån!

Tyckte det blev superfint. Skitjobbigt o sitta med fötterna uppe på bordet o in i uvlampan. Såg nog ganska rolig ut när jag satt där o knappt vågade ta på mina egna fötter! Haha



haha en äcklig närbild!!! Fick fan ej bort det svarta nagellacket jag hade på tårna innan. Sen ser man att jag råkatr måla lite vitt utanför på ena sidan o på andra sidan har det råkat hamna ett glitter som jag inte tagit bort. Haha tur att man ej ser fötterna på sånt nära avstånd. Visst e fötter det äckligaste som finns?=)


Kommentarer
Postat av: ella

haha, jag hatar också fötter! Men fint blev de! :)

2009-06-01 @ 22:52:29
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0