Tomelilla

Jag o Blondy va uppe med tuppen i söndes för att åka till hundpsykologen i Tomelilla. För mig blev det frulle på donken o sen bar det av neråt i Skåne=)

Jättetacksam att Blondan kunde följa med o det va så mysigt att få prata o träffa henne. Händer alldeles för sällan så fler sånna här heldagar måste vi ha. Eller hur stumpan?=)

Det gick bra hos psykologen o nu gäller det bara att träna o träna. Förstår inte var jag ska hitta tiden men måste! Vill ju ej ha ska må dåligt av sin seperationsångest.

På vägen hem åkte vi inom center syd o jag bjöd Blondan på Graffiti. Massssssa gott!!


Vi åkte även inom Öb för att köpa en hundbur men när jg sen skulle packa upp den hade jag råkat ta den stora buren så får åka o byta dne när jag har tid. Finns tyvärr inte i Helsingborg så får åka till Landskrona för att byta den o köpa en mindre. Suck!

Massssssa pussar till min lilla blondy!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Annika!

Vi är två stycken som är jätte intresserade av att göra naglar hos dig. Tar du emot nya kunder? :)

Du får hemskt gärna höra av dig, nathaliie86@hotmail.com

Mvh Nathalie

2009-06-15 @ 21:47:42
Postat av: annika

natalie: du har gett mig fel emailadress. testade att skicka men fick tillbaka det!



Mvh Annika

2009-06-16 @ 00:03:16
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0