2 timmar kvar

Shiiit idag har jag verkligen jobbat=) Tiden gått fort som satan o jag har inte ens hunnit äta. Tänkte göra det nu (avocadoknäckemackor) o dricka en kopp varmt te för gud vad det e kallt idag.

Kanske kolla på ett avsnitt av the hills? Jag har ju aldig kollat på det innan så nu har jag bestämt mig för att kolla från allra första början o endast hunnit komma till 3e avsnittet på säsong 1.

Som sagt har jag INGET skoj att skriva då det inte hänt så myk i helgen men men ni får hålla till godo med massa nya naglar jag ska göra denna veckan o sen blir det party i helgen med min Ida så då komer jag nog ha nått att skriva om igen.

Just det. Jag o Ida fyller ju 25 iår så vi ska slå till med stort o ha hela Banhof med massa party! Ida o Nikolas va hemma hos mig igår o vi skrev ihop en intresseanmälan för att se på ett ungefär hur många som e intresserade. Svårt o planera om man inte har nån aning alls hur många som kan tänka sig att dyka upp. Vi har lagt upp intresseanmälan på facebook o hoppas folk svarar. Ska gå in på face o kommentera det vi skrev. Får bli ett nytt inlägg...

Mat nu o sen naglar ikväll..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0