24 minuter...

Jag slutar snart o det ska bli såååååå skönt. Ska iof ha naglar men annars ska jag ba slappa ikväll. Kolla på lets dance ska jag göra o Ida sa nått om att hon skulle komma förbi så det ska bli skojjsigt. Saknar min lilla fru. Hon ska få hjälpa mig bära upp grejer på vinden;)

Har lite beslutsångest vad jag ska göra imorrn. Behöver börja packa upp så det ska jag göra men samtidigt vill jag ut på ikea o andra ställen o titta efter grejer till min lgh. Får se vad jag gör. Har ju bestämt mig för att ej göra nått med lägenheten innan jag opereras så ba onödigt o åka ut o titta för då kommer man ba handla.

Kanske ska dela en flarra vin med Ida ikväll, får se vad hon säger. Hon ska ju jobba imorgon så hon pallar kanske inte.

Imorrn ska jag fixa mina nails btw, och mina fransar. Ser förjävliga ut. Naglarna har jag haft i typ 4 veckor nu o 2 åkte va i flytten o de andra har växt ut så myk så de ser förjävliga ut. Skäms ju när man ska lämna pengar eller dylikt. Får skärpa mig men det tar sån tid att fixa sina egna naglar o det e fanken inte det lättaste. Speciellt om man ska ha dekoration, ibland blir jag så arg för det ej går som jag vill så jag nästan börjar böla. Men brukar ju oftast bli bra till slut.

Här e några av de naglar jag gjort på mig själv



Vilka gillar ni bäst??

Oj va klockan blev myk. Nu ska jag diska sen hem....

Seeeeeeee yaaaaaaaaaaa later

Kommentarer
Postat av: Emma

De svarta med rosetten tycker jag är grymt söta =) Puss på dig

2009-03-06 @ 18:00:04
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: gabbe

Jag tycker den längst ner till vänster... less is more!

2009-03-07 @ 04:04:28
Postat av: pia

Den längst ner till vänster =)

2009-03-07 @ 16:20:24
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0