and iam gonna keep doing it

tihi nu blir det lista igen=) dont u just love me;)

Tre  jobb jag har haft: Butiksbiträde, bartender o receptionist.
Tre platser jag har bott på: I Ramlösa, England o Gran Canaria
Tre saker jag gillar att se på TV: Lets dance, intressanta dokumentärer, alla serier men de laddar jag ner.
Tre favoriträtter: Pastarätter, farmors köttbullar o grillat kött med potatisgratäng o massa såser=)
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Thailand eller nått annar varm land, Stockholm o festa satan, i min säng!!!
Tre personer som jag hoppas kommer att anta denna utmaning: Min Idaho, Söta Erika, den braiga bloggerskan Anna-Viktoria =)


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Sötunge!! Utmaningen kommer upp senare ikväll =)

2009-03-03 @ 16:57:27
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0