bebis

Msn snack med chefen. Ja jag vet vi e lata då han sitter i rummet precis bakom mig men msn e bra=)

niklas säger:

du måste svara i din mobil och jobb telefonen nu när de ringer


niklas säger:

becca är inlaggd på bb nu


niklas säger:

ska ligga kvar


Annika säger:

jasså vadå då?


niklas säger:

dem kanske ska sätta igång henne


Annika säger:

OJ


Annika säger:

skojjar du


niklas säger:

ringer hon dig får du avbryta mig


Annika säger:

ska du bli pappa ikväll..


Annika säger:

shiiit va skoj isåfall


niklas säger:

vet inte=)


Annika säger:

omg.. gud va tidig hon e.. 3 veckor väl?


niklas säger:

13 dagar från i dag


Annika säger:

aha 2 veckor tidig då=) åhhhhh tänk om du blir pappa ikväll=)


niklas säger:

galet


Annika säger:

så skoj!!!!


Än så länge har inget hänt men guuuuuuuuud va spännande... Tänk om det blir en liten Ellen ikväll/inatt. 
Blir nästan tårögd när jag sitter här o skriver. 

Fick denna bilder skickad till mig innan idag... se så stor hon e. Såååååååå fint med gravidmagar. Skulle kunna va gravid endast för magens skull..haha.. !!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0