besiktning

Jaha då har man besiktat lägenheten o det gick väl sådär. Ville nog att de skulle fixa mer i den lägenheten jag bor i nu men de e ju snåla som fan hyresvärder så man lär ju få slänga in några tusen lappar själv för att få det som man vill.
Tror dock jag blir betalningskyldig för golvet i mitt gamla kök, hade mina vinterdäck i ena hörnan så det bkev ett stort märke=( Hade däcken i svarta plastpåsar så fattar inte riktigt hur det kunnat bli ett märke efter dem men som jag skrubbade. Går ej bort. Men vi får se, hela golvet bör ändå bytas ut då hon som bodde där innan hade lagt ny plastmatta o den e inte ordentligt fastlimmad o där e massa skräp under så när man dammsuger blir det hål. Så kanske jag slipper undan men nog kul om man får pröjsa massa=(

Heeeeeeeeeeelt fast i The hills, låg uppe halva natten o kollade klart på säsong 2=)

Ska fortsätta med säsong 3 nu så hör ni inget av mig vet ni vad jag håller hus=)

Sålde mina stolar igår. Så nu e det bara glasbordet kvar. Hoppas nån ringer snart så jag får bort det. Det är bara i vägen.

Måste börja packa upp osså=/ Får bli i helgen. Har inte riktigt tid just nu.

Jaja over and out....

e jag inte för upptagen av the hills så hörs vi sen annars bye bye for today!!!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Lisa andersson

är det skokräms tjejerna.....fnisss

2009-03-06 @ 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0