blocka?

Hahah. Min vän Erika e för rolig. Idag fick jag lära mig ett nytt ord. BLOCKA.
Wtf tänkte jag när jag läste det o alla möjliga grejer kom upp i hjärnan på mig. Blocka folk på msn va en av ideerna=) Haha. Tänkte varför ska hon göra det??

Men nej, fick det så fint förklarat att blocka är när man letar efter grejer på blocket. Haha.. saying what? Finns det tom ett ord för det lixom. Haha. Som jag garvade men Erika e ju Erika.

De säger man lär sig nått nytt varje dag...=P

Söta Erika o min lilla bebis. Erika älskar min hund! Hon kan få han ..
iallafall när han e jobbig o går en på nerverna! Haha

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaha du e sööööt!!!! lilla kenzo!! Han e så sjukt sjukt söööt!!!!!

Jag letar inte efter ngt, ja e bara beroende av att blocka :) kolla massa grejer.. kanske kan man hitta ngt ;) asså de e sant.. de e ett beroende ja har :)

pussar i massor!!

2009-03-22 @ 01:33:54
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0