bugg o dansband

I lördes va jag o Ida hos lilla söta Sofie i Laröd. Jag o Ida gillar Sofie så myk. Hon e så söt o snäll, man vill ba äta upp henne. Haha. Hennes man Jonas blir nog lite orolig nu när jag o Ida kommit in i hennes liv o snor henne ifrån honom men han har INGET att oroa sig för. Vi vill ba ta ut lilla Sofie o dansa lite=)

Satte i mitt minneskort i deras systemkamera o jävlar vad det blixtrade.

Här e några godbitar från kvällen=)

Jag o Sofie

Andre

Sara o Micke

Micke sitter o funderar=)

VI 3=)

Guldfisken=)

Peace, love and understandning

The girls

Puss på söta sofie

uppe på stolarna o shakar

micke o kling i bakgrunden=)

min söta IDA

party


min älskling

söta söta söta sofie

sjunger för födelsebarnet

vi gratulerar..*sjunger*

visst ska hon leva..*sjunger vidare*

Ida o Titty

sara o Klingen

Fin bild på Jonas

Titty o Jonas up on the dancefloor

det dansades en del

Liten buggsvängom med Jonte

O en med Sofie

Hej=)

Nä älskling jag har inga pengar! haha

Ida o världens bästa Nikolas

Dags o dra ner i stan=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0