buhu ledsen

I lördes tappade jag mitt fina tandsmycke jag fick av Ola för många herrans år sedan. Den hade blivit en del av mig och jag visste att det inte skulle sitta för evigt men jag önskade jag hade kunnat få spara den som ett minne av min Ola.

Glömmer aldrig när jag gjorde den. Jag o Ola va på Helsingborgsfestivalen ihop o där fanns det ett tält där de gjorde sånna här tandsmycken. Detta var 6 år sen typ. Ola fick välja vad jag skulle ha på tanden och vilken tand då det va han som ville köpa det till mig. Han valde en ljusblå sten som satt på högra hörntanden. Vi gjorde massor med roliga grejer den dagen o den dagen kommer jag alltid komma ihåg som en av de roligaste dagarna jag spenderade med Ola. Gud va jag saknar han nu när jag börja tänka på det. E lite gråtfärdig men jag ler ändå.

Nu måste jag gå till tandläkaren för att antingen sätta dit en ny eller slipa ner lite där den suttit för själva botten på stenen sitter kvar på tanden. Är skitfult!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0