challenge om när jag va liten

Blivit utmanad igen av Agnes.

Du som liten

1. Vad hette din första bästa vän? Min lilla Ninis från Sthlm
2. Vad hette din första kärlek? Marcus Rönnberg=) Så kääääär jag va i han när jag va liten. Idag e vi jättebra vänner=)
3. Vilken var din favorit rätt? Spagetti köttfärssås som alla andra barn
4. Vilken var din favorit färg? blå har jag för mig
5. Vart bodde du? Först fredriksdal sen dalhem sen flyttade vi till Ramlösa där jag  uppväxt.
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När vi åkte hem till familjen Hildingssons o jag fick umgås med Natti o bella=) Mina systrar=)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Att jag aldrig fick min hund jag tjatade om i 15 år
8. Ville du bli när du blev stor? Austronaut, skådespelare,sångerska, frisör.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? hmmm kommer faktiskt ej ihåg men vet jag ej gillade lakrits när jag va liten.

Nu

1. Vad heter din bästa vän? Ida o Blondan
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Beror ju på vad som menas med min kärlek. Nån jag varit ihop med eller bara kär i. Min senaste pojkvän heter Martin iallafall=)
3. Vilken är din favorit rätt? men guuuuud va svårt. Gillar ju massor. Gillar pastarätter.
4. Vilken är din favorit färg? Har nog ingen direkt favvorfärg. Beror ju på vad det gäller. Gillar lila o turkosblå när det gäller kläder. Passar i de färgerna, so I heard;)

Mitt gamla rum.

5. Vart bor du nu?
I min 2a i Helsingborg
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Men OJ, massa ju. Men mina 6 månader på Gran Canaria med Ida kan va det roligaste jag gjort.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att min bästa vän Ola valde att försvinna ur mitt liv=( RIP.
8. Vad vill du bli? makeup artist
9. Vilket godis tycker du bäst om? åhhh massa.. choklad e jag svag för. schweizernöt o romerska bågar e ju ba sååååå gott!!

jaha då får jag väl utmana vidare=) Emma, Erika, Daniella o Anna-viktoria känner ni er manade??=) Ni andra som vill får ju självklart osså anta utmaningen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lånade din lista. Ville bara säga det ;) Hittade din länk hos Agnes. Ta hand om dig!/ Matilda

2009-03-10 @ 19:22:52
URL: http://.alqvist.blogg.se/
Postat av: Ella

ja fast min nååågot misslyckade färgning resulterade i jätte rött hår i typ hårbotten och svart i resten haha ser nåådigt efterbliven ut för tillfället haha Så jag ska göra det ljusare iallafall, typ ljusbrunt med lite slingor så det mer ser solblekt ut... får se vad frisören lyckas med, bara det INTE ser ut som det gör nu! :p

2009-03-10 @ 19:46:40
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vad bra :) Då kanske jag snor lite fler listor någon annan gång om det går för sig :P Kanske ses bland stimmet på Cardan någon gång när jag är hemma i HBG.

/Matilda

2009-03-10 @ 23:57:14
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0