DA cake

Om jag o Jonas hade varit tillsammans hade jag nog kunnat utses till den bästa flickvännen in da world;) Haha nä skämt o sido. Jonas hade namnsdag så jag gjorde faktiskt en tårta till honom. Snäll jag e va? Såklart gjorde jag min specialare. Det är en tårta min vän Nina lärde mig när jag va tiny. Vi gjorde den på kråkön o den har lixom etsat sig fast i hjärnan på mig o gör alltid den när det väl ska ätas tårta. Finns ingen godare.



Receptet kanske ni vill ha?? Here u go!

Tårta

  • Tårtbotten i 3 delar
  • grädde
  • chokladpudding
  • banan
  • frysta jordgubbar
  • kiwi
  • färska jordgubbar till garnering
Ta en tårtbotten o lägg på en tallrik. Bre ut chokladpudding o lägg en tårtbotten till. På det lagert kletar man på mosad banan o jordgubbar. På med sista tårtbottnen o klä hela tårtan med grädde. Garnera den hur du vill men jag brukar ha kiwis o färska jorgubbar. Man kan även ha banan på sidorna o riva lite choklad ovanpå. ÄT O NJUT!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Gissa vem som ska till hbg en hel helg i maj?! ska dit och jobba med nordic makeover.

Boka en utgång då kanske?! ;)

2009-03-31 @ 17:30:47
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Emma- som du inte känner

Ååååååh va smarrigt det ser ut!!!! Vill HA!!!! måste jag nog göra nån dag bara för det... snaaart! =p

2009-03-31 @ 22:31:25
Postat av: Cam

Kommer du ihåg Eriks favorit??

2009-04-01 @ 17:59:11
Postat av: ida

VA FAAAAAN EN SÅN TÅRTA HAR JAG ALDRIG FÅTT O VI E TYP GIFTA!!!! så gör du de till en kille du inte ens e tillsammans med!!!! TYYYYYYYYY dig... oohh vad jag förväntar mig denna tårta inom snar framtid..... :)

2009-04-01 @ 18:24:39
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: annika

camilla: Nej vilken va eriks favvis? Vet vi gjorde en med marsipan ett år osså. Då när vi byggde vår kojja=P haha.. men jag gillar ej marsipan!!

2009-04-02 @ 09:54:14
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0