dekorationskurs

Jag e sååå frukteligt förvirrad.

Fick mess av Chez igår att hon skulle ha en liten dekorationskurs idag o då jag bokat naglar kl 12 va jag tvungen att ändra det. Hade glömt o ta min kunds telenr så sökte överallt efter hennes nr o till sist fick jag tag i det=P

När jag väl sitter nere på kursen så får jag ett samtal av en annan tjej som säger
- hej jag ska göra naglar hos dig nu

FAN! Jag har tänkt att den tjejen jag ändrade tiden med skulle komma lördag men nää det va ju söndagen. Så jag har ändrat tid med fel tjej. Det va ba att traska (läs springa) hem.

Men hann va på kursen i nästan 2 timmar så fick lite ideer iallafall;)

Här är naglarna jag gjorde idag





Glömt lägga in bilderna på Annas naglar som jag fixade i torsdes! Här är dem;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0