e ni vakna???

Idag gick jag upp kl 10. Känner mig duktig faktiskt=P Jajaj jag vet att jag kommer få massa kommentarer från tex Ida o Erika att de va uppe fllleeeeeerra timmar innan mig men jag e ju ledig o de jobbar. Hehe, måste säga att jag ler lite på sånt där rete humör! Haha. Nä ba skojja, tycker synd om er mina gummsisar att ni behöver jobba en lördag!

Igår gjorde jag naglar på Sofie


Gjorde en vanlig fransk med 2 dolce gabbana märken på ringfingrarna.




Gjorde 2 M på tummarna. Står för "mamma". Vi gjorde ett litet M på ena tummen
o på den andre gjorde vi ett stort. Sofies egna design på ena tummen=P



Nu kom min nagelkund så höres senare..

BYEEE!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja e de fan ynd att man jobbar på helgerna.. de borde vara förbjudet!! Men jag har slutat nu så ja ska gå o sova en sväng :) Du jobar ju osså lite, ja menar naglar... :)

Hahaha.. kolla rundor lite på blocket = blocka :) hahaha

puss!!

2009-03-21 @ 11:02:30
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0