fängslad

Jag måste vara sjuk.. kan ej slita mig från the hills. Kollat på typ 10 avsnitt idag o känner jag mig själv kommer jag titta på minst 2 till ikväll.

Känner mig taskig som ej bloggar något.

Har iallafall lite nagelbilder att lägga upp=)

I fredes gjorde jag dessa glittriga naglarna. Gillade färgen på det glittret
riktigt myk. Kommer bli skitfint o ha i sommar när man e riktigt brun=)


Lördes va det dags att fixa Annas naglar o hon valde koppar glittret. I like.


Hade helt glömt jag skulle ha naglar i söndes så kl 14 ringde det på min dörr
så ba tur jag va hemma=) Blev riktigt riktigt nöjd med dessa. Det glittret e
sjukt snyggt.


Den fina blomman=)


Såhär blev tummarna =)


Fixade även mina egna naglar i lördes.


De små blommorna har jag faktiskt målat förhand=) Tyckte de va söta


Lite suddig=/


Kommentarer
Postat av: S

fingrarna ser lite torra ut på vissa av bilderna

2009-03-09 @ 21:38:14
Postat av: annika

ja jag kan ju ej hjälpa om en kund har nariga fingrar.. det e naglarna jag gör inte huden runt om=)

2009-03-09 @ 22:50:16
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Malin

2009-03-10 @ 08:25:09
URL: http://malintullberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej annika!

Jag tänkte bara höra med dig, jag ska ge min mamma presentkort på att göra fina naglar=) nu när hon fyller år i maj. Så jag undra är det något som du vill göra? kan jag ge henne ditt nummer så han kan ringa och boka tid med dig? Kram / Malin

2009-03-10 @ 08:40:08
URL: http://malintullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0