Freeeeedag

Gud va tiden går fort. Det e redan fredag o helg!!! Så skönt.

I helgen ska jag få rätt på det sista i lägenheten tänkte jag. Har köket kvar med massa kartonger men annars har jag väl fått upp det mesta. Slängt upp en del på vinden osså då jag ej har plats med det förrän jag fått iordning i kök o hall. Undrar hur lång tid det tar innan de tar tag i det? Känns ju inte lönt att sätta upp hyllor, barbord o spegel innan de fixat det.

Lördag kväll ska jag spendera med min lilla älskling. Vi ska faktiskt gå ut en sväng. haha. Ni e inte förvånade va? Det är ju som vanligt. Ida o Anka ska göra stan osäker=)

Saknar min lilla Ida=( Känns som vi ses alldeles för lite. Ska införa en Anka o Ida dag mitt i veckan osså. Det behövs. Ida får laga mat o jag kan stå för skvallret. Hmm?? Vilken skvaller? Jag hänger inte med längre. Får aldrig reda på några smaskiga detaljer längre. Fast ändå ganska skönt. E trött på DRAMA. Vill ba ha skoj=P


Kommentarer
Postat av: ida

Fiiint!!! :) Imorn baby, du valde en fin bild men när jag tänker efter, DEN DÄR SKJORTAN alltså (hahahahahahah) :):):) PUSSSS

2009-03-20 @ 19:27:59
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0