Gästspel på Le Cardinal

Ja då va det väl dags för mig att stilla er nyfikna själar som undrar hur i HELVETE jag o Ida hamnade bakom bardisken på Cardan i lördes.

I torsdes efter en flarra vin bestämde jag,Ida o Patrik (ägaren på cardan då) att vi skulle jobba i lilla baren på lördagen. Det lät ju skitskoj o jag o Ida va skitglada, PÅ FYLLAN!!! Dagen efter kom ångesten men då vi båda va bakis o skakis tänkte vi inte på det så myk förrän lördagen va kommen. Då fick jag ett mess av Ida där hon frågade om jag verkligen fatta vad vi gett oss in på. Jag va helt 100 på att det inte skulle bli av o jag var som en trotsig 2åring där ett tag o sa till Ida att jag vägrade.

Efter myk påtryckiningar så masade jag mig ändå dit o måste säga jag va lite smått nervös. Jag har ju inte stått i bar på länge.

Nixa tvinga på oss varsin äcklig jävla vodkashot med tippex i? Haha, den hette tydligen nått med snow o fanns på riktigt. Trodde först det var nått sjukt påhitt o man typ skulle bli helt vit runt munnen eller på tungan eller nått. Den var sjuukt äcklig o jag klöktes som vanligt. Har svårt o shotta. Klöks för fan ba jag sväljer en tablett. Men va ju tvungen att ta den för annars blev man inte välkomnad in i cardans gäng. hahahhaa.. Det var tydligen en shot alla tog första gången de jobbade där. Äcklig va den iallafall!!!


Kvällen flöt på bra o vi hade faktiskt skoj i vår lilla bar. Trångt men ändå skoj! Blir säkert fler ggr men nu ska först näsan opereras o ska ju ej ut förräns mitten på maj så inget cardinal på ett tag, varken fest eller jobb!


Titta där e jag o Ida jobbandes i bakgrunden. Haha. Nikolas osså med i ett litet hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0