Hemlisen

Vet ej om jag berättat för er att jag fixade o trixade ihop en grej till min favvis Ida o när den kom på posten så blev jag helt till mig o ringde dit Ida direkt. Tänkte inte ens på att jag skulle fota den innan för att kunna visa er vilken gullig kompis jag är=)

Det var iallafall en liten bok med MASSA bilder från vår tid ihop.

Ida sa hon skulle skriva inlägg o lägga ut bilder på den men hon får ju aldrig tummarna ur röven o göra ett ordentligt inlägg så det enda hon skrivit än sålänge är detta inlägget

Boken är på 24 sidor, fyllda med bilder på mig o Ida. Lite texter fick jag in osså men bilderna talar sitt egna språk. De säger ju att en bild säger mer än tusen ord=) Hittar ej hemsidan där jag köpte den men vet jag har den på datorn hemma så skriver in länken så fort jag får tid=) Så kan ni osså göra fina böcker o ge till era vänner eller varför inte till er själva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0