i just love it

Hittar ALLTID massa roliga umaningar o listor på Anna-Viktorias blogg. =)

Senaste

1. Kompis du träffade: Ida igår på väg hem från Konsum=)
2. Personen du pratatade med: Kunden som precis gick härifrån
3. Du fick SMS av: av Anna i gårkväll ang att jag ska laga hennes nagel som en ölback attackerade=)
4. Du kramade: Jonas

Idag

5. Kläder: Lila jeans o en svart tröja
6. Bättre än igår: Att det är tisdag, alltså en dag närmre helgen!=)

Imorgon
7. Är det: onsdag
8. Planer: jobba sen ha naglar på kvällen
9. Något tråkigt som händer imorgon: Att jag jobbar heeeeeeeela dagen o kvällen

Favorit

10. Nummer: har egentligen bara 2 favvisnr o det är 8 o 9 men skulle jag välja en till hade det nog blivit 4
11. Färg: Svart, rosa, lila
12. Årstid: Sommar!No doubt about it!!!!!!
13. Saknar du någon? Ja gör jag=(
14. Humör för tillfället? Trött som vanligt


Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Gosade med Kenzan
16. Vad åt du sist? nån köttfärsrätt med dill i. Fick receptet av Ida o det e skitgott=)

17. Vad irriterar du dig på? När folk inte kommer på bokade tider
18. Tror du på distansförållanden?E man riktigt kär så klarar man det en kortare tid iallafall.
19. Vem tänker du på just nu? Då frågan precis innan handlade om distansförhållande tänkte jag ju självklart på den personen jag kopplar ihop med just distansförhållande.
20. Tror du att personen tänker på dig med? haha nej verkligen inte
21. Vart reste du sist? Sthlm med min Idaho
22. Vad gjorde du igår kväll? Packade upp mina lådor o kollade 2 ½ men=)
23. Liknar du din mamma eller pappa? Hmm liknar ingen men har pappas färger
24. Ler du ofta? Alltid
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek tror jag
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nä jag tro ej på sånt
27. I vems säng sov du i igår natt? Min=)
28. Vilken färg har din tröja? Svart


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja har jag
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? många gånger=(
31. Gråter du när du skadar dig?Om jag slår mig riktigt riktigt hårt kan det komma nån tår för det gör så ont men annas skrattar jag mest för jag e så klantig=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0