its a list!!

Anna-viktoria blev utmanad men glömde att utmana vidare så nu snor jag hennes utmaning för att utmana vidare;)

Vilken låt tycker du verkligen inte om?

Beyonce - All the single ladies

Vad har du på dig just nu? 

Svarta jeans, svart topp med lila sidenband under brösten o mina coooola rosa reebook gympisar!

Tar du ofta tupplurar? 

Nej jag kan aldrig sova mitt på dagen

Vem kramade du senast? 

Min vovve

Vad åt du till middag? 

Åt lite godis till middag igår=/

Vad köpte du senast?

En mascara på nätet

Vad lyssnar du på just nu? 

Mix megapol

Vilket väder gillar du mest? 

Sol o värme

Vad finns på ditt nattduksbord? 

Min klocka o smycken jag använde dagen innan. Lite hårnålar o gummiband osså.

Säg något till personen som utmanade dig: 

Ingen som utamana mig så what to say?;)

Favorit-resmål?

Spelar ingen roll, ba det e varmt! Men skulle vilja åka till Australien o Thailand.

Nämn några saker du inte kan leva utan:

Coca cola o min fru Ida.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?

En varm kopp te

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?

Nån snygg skådespelare, vet dock ej vem.

Vad är ditt favorit-te?

Gillar nästan alla frukt-te

Vad skulle du vilja bli av med just nu: 

Mina ledbesvär=(

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?

Australien

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? 

Nån heting;)

Vad ska du göra nu? 

Sätta på kaffe till mina kunder sen göra frukost till mig själv.

 

Nu utmanar jag vidare; Ida, Agnes, Daniella, Emma, Erika varsegooooda

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Vill bara säga att du är riktigt snygg där på den bilden =) Såå mkt bättre i blont hår =)

Kram

2009-03-25 @ 12:13:56
Postat av: Anna-Viktoria

Fan va dåligt av mig ^^ men tänkte ju faktiskt när jag började med listan att jag skulle utmana dig. Men mitt minne är som en guldfisks.. haha.

Hur är det med dig idag då söto?

2009-03-25 @ 12:22:26
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0