its THE nails!

Igår fick jag testa min nya gele. det var Anna som var min försöks kanin o de blev sååååå jävla cooooola. LÄTT jag ska ha det geleet på mina egna naglar i sommar. Tänk när man e solbränd o har lyyysande orangea tippar. Så jävla coooooolt!!

Kolla som de lyser i Uvljuset. De lös riiiktigt myk. Ravenaglar






Efter dessa ravenaglarna fick jag besök av Johanna o hennes naglar gjorde vi osså glittriga fast inte riktigt lika lysande. Men visst blev de osså fina=)



Johanna råkade stöta i den ena nageln inne i uvlampan o då det blev helt
utsmetat fick vi lösa det med en liten blomma. Tur man e påhittig=)


På tummarna satte vi osså söta små blommor.



Kommentarer
Postat av: Ann

gud vad fina naglar jag är så sugen på att göra naglar har du fortfarande samma pris? jag gillade också dom som du har gjort med sebra mönster:)

hoppas allt bra:)

2009-03-24 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0