just to remind me

Sofie o hennes man Jonas har dragit till Sälen för o åka skidor över helgen o idag fick jag denna mysiga bild av henne




Inte för jag e så mycket för skidåkning o snö men hur mysigt ser nu inte det ut? Hade ju hellre varit där just nu än att vara här på mitt jobb.

Hon skrev osså att hon o Jonas skulle ej ut o festa på ett tag för de skulle spara pengar men hon måste med ut på torsdag för det är sista gången jag går ut innan min operation o sen blir det inte utgång förrän mitten på maj. Hur ska jag klara mig?=P Men fatta myk pengar jag kommer spara! Masssssor!

Kommentarer
Postat av: ida

aawwww SÖTA!!!!!! saknar lilla söta sofie!! :):) men jag hatar SNÖÖÖÖ semestrar LÄNGE LEVE SOLEN eller hur anka? ;)

2009-03-19 @ 23:28:27
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0