kändis!?!

Det sjukaste hände mig igår. Skulle gå ner från trappan på cardan igår o där blev jag stoppad av 1 tjej som utbrister glatt

- Din blogg läser jag varje dag!

Nu förstår jag hur kändisar känner sig=P Haha kanske inte riktigt men som blondinbella kände sig ibörjan av sin karriär kanske?;) Det var riktigt skoj iallafall o beröm för mina nageljobb fick jag osså. Hon o hennes väninna tog mitt nummer så vill de göra naglar skulle de bara höra av sig. Ser fram emot det! Läser ni detta så skriv en kommentar vettja=P

Tycker fler läsare ska kommentera. Har ändå lite mer än 100 läsare varje dag o det e såååå skoj när man öppnar sin blogg o ser att nån kommenterat! Så börja kommentera kära läsare!


Vill bli lika känd som Paris Hilton;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det tråkigt när ingen kommenterar?? Man vet ju att folk läser lixom..

2009-03-22 @ 17:36:54
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: Tess

Hello! Klart vi läser..:) Vi hör av oss ang. naglarna,blir snart! Ha en skön kväll! /Tess

2009-03-22 @ 22:19:20
Postat av: Ingela

Nu i efterhand så känns det som om vi verkligen överföll dig, haha....

Vi ses på onsdag!

Ha det bra så länge... Ingela

2009-03-23 @ 15:35:07
Postat av: Ingela

Nu i efterhand så känns det verkligen som om vi överföll dig, haha!

Vi ses på onsdag!

Ha det bra så länge, Ingela

2009-03-23 @ 15:36:48
Postat av: Ingela

Trodde mitt första inlägg försvann så därför fick du ett extra:)

2009-03-23 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0